U skladu s vizijom zdravstvenog turizma, Medicinska Grupa zadala je osnovne pravce razvoja zdravstvenog turizma do 2030. godine u kojima daje svoj puni doprinos:


NOVA ZDRAVSTVENA INFRASTRUKTURA

Vjeurujmo kako je izgradnja novih bolnica i zdravstvenih ustanova te njihovo povećanje diljem zemlje, preduvjet za dolazak turista i boravak ljudi na nekoj lokaciji tijekom cijele godine s ciljem da osjećaju povjerenje i sigurnost u destinaciju.


SILVER GENERACIJA – SILVER EKONOMIJA

Starija populacija koja dolazi iz inozemstva, izgradnjom novih naselja i resorta predstavlja novo stanovništvo, u novoizgrađenim resortima prilagođenim njihovim poterbama provode dio ili cijelu godinu u kvalitetnim zivotnim uvjete i okruzenje ( „Hrvatska Florida“); nove destinacije otvaraju nove poslovne prilike i potiče zapošljavanje, odnosno potiče ekonomski rast zemlje u globalu.


INOVATIVNI PROIZVODI - MEDICINSKI WELLNESS

Greenfield ili brownfield investicije u nove trendove u turizmu – medwell investicija bazira se na preventivnim programima očuvanja zdravlja ili podizanja životne enregije, antistrres terapije, business relax tretmani sve više postaju dio kulture građana i privlače goste u destinaciju tijekom cijele godine. Razlika u odnosu na klasični wellness je medicinski preporučen tretman za pojedinca koji će svojim djelovanjem snažnije utjecati na očuvanje zdravlja ili ublažavanje blažih tegoba koje u konzekvenci mogu biti smetnja u normalnoj svakodnevici. Riječ je o hi-tech proizvodima koji pomoću sofisticirane elektronike individualno prepoznaju tip tretmana za pojedinu osobu.
Proizvodi ovog tipa učestli su u Njemačkoj i Austriji i ostalim euroipksim zemljama od kojih dobivamo i odličan know-how ali i rezultate istraživanja tržišta.